Dodatkowe Zasady

Elementy dodatkowe, zasady fanowskie i inne. Wiele znajdziecie tutaj, ale trzeba pamiętać, że mnóstwo dodatkowych zasad rozrzucone jest po innych publikacjach.

Przerywniki – opcja na zastój w sesji

Przerywniki przyjazne drukowaniu

Opcje przerywników – modyfikacja zasad z SW 2.0

Staroszkolny Evernight – oldschoolowa eksploracja mapy w Evernight

Sandbox Nemezis – czyli zasady dodatkowe eksploracji kosmosu

Wilkołactwo – czyli zasady likantropii w Savage Worlds

Zawierucha – zasady pomagające grać w realiach II WWŚ

Sztuki Walki – zawady i przewagi pozwalające na stworzenie mistrzów walki wręcz

Sztuki Walki przyjazne drukarce

Showdown – zasady gry bitewnej do mechaniki Savage Worlds

Niezbędnik Jeźdźca – czyli zasady dodatkowe wierzchowców w Savage Worlds

Zawady i Przewagi lista

Przewagi Rasowe – do Nemezis

GLWS – czyli co zrobić, gdy gracze znudzą sie podstawowym uzbrojeniem

Savage Legend of 5 Rings – fanowska konwersja mechaniki Legendy 5 Kręgów na realia Savage Worlds

Simzwierzaki – wirtualni towarzysze w settingu Interface Zero (z dodatkiem Zeeks)

Tarcze Energetyczne – zasady dodatkowe osłon energetycznych do Nemezis

Techni – dodatkowa, technicznie uzdolniona rasa do Nemezis

Bariz – rasa do Nemezis

Furia – rasa do Nemezis

Mieszkańcy Ash – opcja rasowa do Nemezis

Czarna Magia – zasady przerażających, mrocznych zaklęć w Nemezis

Tworzenie Statków Kosmicznych do ogólnej gry

Modyfikacje statków kosmicznych w Nemezis

Potyczki kosmiczne

Z katalogu Smith & Robards – gadżety do sesji awanturniczych

Kulisy Bohaterstwa – zasady dzięki którym gracze wcielą się w role  pomagierów, szaraków, blotek i innych pomniejszych postaci

Elfy – rozszerzenie rasy z Evernight

Druidyzm – moce natury zaprzęgnięte do Twego Brawurowego Świata